Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Kondetsioneer 220v vs inverter 12v

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 13:18 #1

Tere!
Mul autos pole konditsioneeri mis mootorist töötab, kuid olemas katuse oma (mis ei tööta piisavalt hästi, aga praegu küsimus pole selles).
Küsimus siis selles, kas on keegi pannud need katuse kondetsioneerid läbi inverteri tööle? Nad on suht võimsad, ja oleks vaja võimsa inverteri. Aga puhas siinusega inverterid on suht kallid. Kas keegi on pandud kondetsioneeri tööle läbi "vale sinusega" inverteri? Kas tohib nii teha? Kui ei, siis miks? Ja tegelt kui jah, siis ka miks?

Mul autos suvel suht palav, ja tahaks sõidu ajal mingit jahutust. On ka teretulnud alternatiivsed mõtet selle probleemi lahendamiseks.
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 14:10 #2

Loota sellise võimsuse juures akudele ja inverterile on kaunim reaalsusest. Pakun, et soeta paari kW võimsusega odava otsa generaator ja seadista see vabalt valtud viisil ja ratsimisega seda külmajaama ja muudki elamist toitma. Mootor võib jääda elamuosast välja.

www.hansapost.ee/et/aed-ja-tooriistad/eh...ator-220-v_3ebf69ba/
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 14:30 #3

Plaan ikka sõjdu ajal kasutada, mitte koha peal. Kohapeal võib minna kämpingusse, ja seal saada 220v.
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 14:31 #4

Ja muidu, kui selgub et on vaja puhta siinust ikkagi, siis peaks inverter generaator olema. Ja see on juba palju kallim.
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 15:29 #5

Ma mõtlengi sõidu ajal kasutamisega. Mis takistab? Sead taha raamile, teed varjuaaluse ümber ja las logistab voolu, sõites ja kus iganes seistes.
Olen sellistega tööd teinud ja töötavad küll. Uhkemad variandid muidugi olemas ja ka uhkemas hinnaklassis. Siinus generaatori vajadust mina ei oska konditsioneerile uskuda.
Inverter ise voolu ei tooda ja auto generaatori võimsusega saad ennast kurssi viia, samuti akude mahutavusega ja siis näed, et vastus on vaid negatiivne.

koljamba kirjutas: Tere!
Mul autos .... katuse kondetsioneerid läbi inverteri tööle? Nad on suht võimsad,

Kui suurt (W) võimu on vaja?
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 17:31 #6

Dometic B2200 töötas mul küll inverteri pealt,
inverter oli see: www.oomipood.ee/product/hq_inv1700_12_mu...30v_1700w?q=inverter
Aega ei oska öelda, kui kaua oleks töötanud, ei jõudnud niikaua katsetada seda masinat.
Targemad ehk oskavad välja arvutada, et palju genekas annab ja palju kont jõuab kulutada voolu sõidu ajal.
Klubi Eesti Karavan liige nr. 774

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas toto.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 18:55 #7

toto kirjutas: Dometic B2200 töötas mul küll inverteri pealt,


Selle aparaadi tarbitav võimsus on 950 W. jahutamine ei toimu nipsust, et mis siis selle voolu sinna aparaati ikka toodab?
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 19:43 #8

Miks ei peaks saama seda sõidu ajal kasutada. Vaja on lihtsalt et esiteks generaator autol suudab vajaliku hulga ampreid toota ja siis käivitamise hetke jaoks aku mis suudab vajalikul hetkel need amprid valja anda. Inverteri ostaks korraliku kui pärast tuhin üle läheb saab sellega kasvõi kohvimasinat käitada. Saksamaal mini camperi ehitaja tegi induksioon pliidi 100Ah liitium aku peale, tundub et töötab.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 13.12.2019 20:00 #9

nootsii kirjutas: Miks ei peaks saama seda sõidu ajal kasutada. .


Las spetsialistid kommenteerivad auto generaatorite võimsust.

Üldjuhul ei ole nii suure lisakoormusega arvestatud.

Generaatorilt on vaja lisavõimsust: 70A x 14V = 980W (teoorias muidugi)
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 14.12.2019 14:18 #10

Teistpool lompi on asjad mõnusalt lihtsad selles suhtes. Et erinevatele masinatele pakutakse teise generaatori paigaldust nt MB 3.0 diislile ka.. Euro5 fiatile oli isegi 280A generaator kellegil olemas. Siingi on läbi käinud firma mis euroopa autodele lisa generaatorit koos paigaldus tarvikutega pakub. Küsimus pigem vist kas rahaliselt asjal mõtet on.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 15.12.2019 13:30 #11

Mul ka olemas katusekonditsioneer. el.võimus on 960w. Tahksin teha nii, et sõiduajal oleks võimalik kasutada.
Selleks oli ostetud Victron puhas siinus inverter 3000VA (et ei kardaks kompessori käivitusvoolu).
Aku 230A. Päikesepaneelid 700w.
Generaator 120A (vana oli 45A).

Praktika näitas, et kui mootor töötab siis generaator kogu koormus võtab endale. Vahet ei ole kas aku on laetud või ole. Auto 14V geraator peab olema oluliselt võimsam, kui 120A (regulaator sellel genekal läbi koheselt) minalselt 300A, kuna ainult sellel juhul ta suudaks taluda regularne või ootamutatu komressori lühiajaline käivitusvool. Siis saab sõiduajal kasutada katuse konditsioneer.

Arvan, et tõesti lihtsam leida kompaktne 220v 2000w generaator, mis ei karda lühiajaline koormust 4500w. Kinnitada kuskil auto all, ja tagada "liivapritsi kaitse" ja võimalus salongist käivitada ja väljast mugavalt tankida.
Järgmine kord proovin niimodi. (kui tekkib huvi seda proovida).

Praegu sõiduajal teen luugid lahti. Siis ei ole nii palav.
Aga seisuajal kasutan konditsioneer, kuna aku koos päikesepaneeliga ilusti saavad hakkama konditsioneeriga. (kui päike paistab otse katuse peale) Kui päike niimodi ei paista, siis ei ole vajadust konditsioneeril.)
Teistele meeldivaid postitusi:: kaminahi, Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 15.12.2019 14:29 #12

Lõpetasin just kanalil "Fine Living" matkaauto saate vaatamise. Esiteks, seal on kõik ammuilma tehases ehitatud statsionaarse generaatoriga. Jah, saaks ka oma päiksejaamaga, aga kas on mõtet, eriti kui vaid mõeldagi tasuvusele? Kämpingus on vool olemas. Kus väike genekas, mis annab alati kindla voolu, saaks sedavõrd häiriv olla, et lühiajaliselt kasutada ei kannataks? Noh, kui võimas solarjaam just uhkuse pärast....aga voolu oleks ikka rohkem vaja.

www.google.com/search?q=camper+generator...imgrc=9KmSm_OWi8ofbM :
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 17.12.2019 19:33 #13

Kui reisida kepmpingust kempinguni, siis ei ole mõtet ehitada võimas päikesepaneelisüsteem ja autogenekad vahetada. Kui reisida näiteks kuu aega ilma kempingudeta, siis tasub kaaluda erinevad variandid. Oleneb prioritedist.

Vaevalt keegi hakkab ainult "uhkuse" pärast, kuulutada ümargused summad.
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 17.12.2019 20:53 #14

Jah, tulebki teha selgeks oma soovid, vajadused ja võimalused.
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 03.01.2020 09:24 #15

  • tiit
  • tiit avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Postitusi: 401
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 14
On pakkuda uus 260A genekas, ostuarve olemas, algselt MB 2006a. ja edasi

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 03.01.2020 16:58 #16

koljamba kirjutas: Tere!

Mul autos suvel suht palav, ja tahaks sõidu ajal mingit jahutust. On ka teretulnud alternatiivsed mõtet selle probleemi lahendamiseks.


Tere, olin sama mure ees, et palav sõidu ajal.
Otsisin odavat lahendust :)
Käisin lammaris küsisin radika ventika , võimalikult õhukest. Pakuti kliima radika oma.
Oomipoest ostsin kiiruse regulaatori ja voilaa :)
Puhub tuult nii et kardinad viib eest ;)
Lärmakas ta küll on aga sõidu pealt pole vahet ja paigal olles pöördeid põhja ei pane siis lärmi vähem ja on ka väga ok. Kui on ikka palav siis on igasugune õhuliikumine teretulnud.
Lisatud failid:
Teistele meeldivaid postitusi:: Priit Peljo

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Rosenthal. Põhjus: Pildi lisamine

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 06.01.2020 14:26 #17

Asi selles, et s]idan avatud kabiini aknadega, ja luukidega. Puhub hästi, aga see ei aita. Õhu temperatuur nagu ahjust, ja see ei jahuta. Proovisin veel kabiini ventikad, ka suht mõtetu, kui väljas on 37+
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 06.01.2020 20:46 #18

koljamba kirjutas: Asi selles, et s]idan avatud kabiini aknadega, ja luukidega. Puhub hästi, aga see ei aita. Õhu temperatuur nagu ahjust, ja see ei jahuta. Proovisin veel kabiini ventikad, ka suht mõtetu, kui väljas on 37+

Ehk aitab sind see
www.facebook.com/marketplace/item/443042463037958/
Kui veel alles on :)

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 07.01.2020 16:38 #19

Ei näita isegi mis seal oli :)
Oli: Rapido Confort -79.
Nüüd: Iveco Daily Bürstner A580 -93

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Kondetsioneer 220v vs inverter 12v 07.01.2020 19:38 #20

koljamba kirjutas: Ei näita isegi mis seal oli :)


Seal oli uus KP1800 kahetaktiline invertergeneraator 0.65 kw , hind oli 185.-
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Rosenthal.
  • Lehekülg:
  • 1
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.076 sekundit