Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: Aku valikuga abi tarvis

Aku valikuga abi tarvis 04.02.2020 13:18 #21

Tere.
Otsad ei ole kunagi probleem, need saab aretada. Anduri tüüpi ja takistust on juba raskem muuta :)
Aga muidugi saab ilma ka, kuid arvestades suuri temp. kõikumisi kohtades ,kus neid akusid laetakse , oleks andur abiks.

Parimatega

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Tamm.

Aku valikuga abi tarvis 20.03.2020 18:54 #22

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Keithv.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 07:25 #23

Saab ka odavamalt.
abeteks.ee/index.php?route=product/product&product_id=1397
Ühe Sznajderi pidasin ära ja ei ütleks küll, et ta teistest kuidagi kehvem oleks.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 09:19 #24

Selge. Uurin veel ringi natuke. Vahepeal mõtlesin Exide AGM 140Ah võtta ( www.motonet.ee/et/toode/909403/Exide-Dua...A-aku-P515xL190xK225 ), aga ei tea kas väärt seda 200€ vahet. Ehitan eraldi õhutusega kasti ja saab ilma AGM ka hakkama.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 13:56 #25

sa võiksid Renovaarist ka läbi käija, seal on eesti karavani klubil partner, teenus asjalik, kohapeal erinevaid aku tootjaid

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 17:29 #26

AGM on kapriisne, soovitan tavalist happeakut, paksemate plaatidega Deep Cycle e. süvatühjenemise e.vabaajaakut. Tuulutuse saab voolikuga toast välja viia. Varta akudega saan abiks olla ja hinnasoodustust pakkuda.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 17:41 #27

uutel haagistel on alati geeli aku kuna aku on siseruumis. et taga küll et keegi happe aku peal magaks ja nii nimetatud gaase sisse hingaks. aga eks iga üks otsustab ise millist akut haagisesse paned. tähtis on ainult see kas hoolid hinnast või oma tervisest

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 17:55 #28

Olen korduvalt öelnud, et kui neid gaase nii palju eralduks, et tervist tapma hakkaks või autode kapotialused ära söövitaks, siis kuivaks see aku paari päevaga tilgatumaks. Esiteks eraldub gaase intensiivsemalt ainult laadimise ajal kui aku keema hakkab ja teiseks saab aku panna ventileeritavasse kasti ja ruumi ei jõua mikrogrammigi mittemillestki. Teadmatus on hirmude peamine toitja.
Teistele meeldivaid postitusi:: Ivar Kalev, meelis, Priit Käos

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 21.03.2020 19:47 #29

olari kirjutas: uutel haagistel on alati geeli aku kuna aku on siseruumis. et taga küll et keegi happe aku peal magaks ja nii nimetatud gaase sisse hingaks. aga eks iga üks otsustab ise millist akut haagisesse paned. tähtis on ainult see kas hoolid hinnast või oma tervisest

Need karavaanarid kes alustasid siis kui geelakut polnud veel uneski nähtud, need peaks kõik olema tänaseks siis aurustunud või mis? Minu täisintegreeritud matkaautos on mõlemad akud põhimõtteliselt toas, mõlemal tuulutus voolikuga põhja alla viidud ja siiani pole ma küll tundnud, et kuidagi happeline olla oleks.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 22.03.2020 23:33 #30

  • Egau
  • Egau avatar
  • Pole saidil
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • t. 5030540 fotograafiateenused, raadioinsener
  • Postitusi: 413
  • Karma: 7
  • Sind on tänatud: 12
Happeakud eraldavad mitte söövitavaid vaid plahvatusohtlikke gaase (vesinik jne.). Seega on halva tuulutuse korral suur võimalus vastu taevast lennata või vähemalt väiksem tulevärk korraldada. Auto kapoti all ei juhtu seepärast midagi, et seal on piisav ventilatsioon olemas.
Tervitustega
Egau

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 23.03.2020 09:26 #31

Kui pika aja peale selline kogus gaase tekib, et võib tuleohtlikuks muutuda?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 23.03.2020 09:42 #32

Keithv kirjutas: Kui pika aja peale selline kogus gaase tekib, et võib tuleohtlikuks muutuda?

Ei pruugi üldse lekkida, aga võib. Oht laadimise ajal ja eriti ülelaadimise korral. See on ka põhjus, miks vanasti tuli laadimise ajaks akul korgid lahti keerata.
See, millal muutub tuleohtlikuks, sõltub ruumi kubatuurist - mida suurem ruum, seda madalam on ka kontsentratsioon.
Elddis Hurricane 2000 GTX
Klubi Eesti Karavan liige #984

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Aku valikuga abi tarvis 23.03.2020 10:05 #33

Akudel on ventilatsioonivoolik. Olete kuulnud? See viiakse välisõhku ja see on selleks ehitatud. Kui eirata elementaarset, saab uskumuslikult ka luuavarrest paugu. Millised võimalused selleks on geelakuga?
Me kõik oleme alustanud nullist.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas kaminahi.

Aku valikuga abi tarvis 23.03.2020 18:28 #34

Tuleb endale tuhka pähe raputada, kuna jätsin mulje, et akust aurustub hapet- sealt tuleb tõesti vaid vesiniku-hapniku (tuleohtlikku) segu, aga seda siiski vaid intensiivse keetmise korral ning seetõttu ei maksa põleva küünla või tikuga seal lähedal vehkida. Vene kroonus tegi üks hoholl talvel ilusa jumaka kui laaditavat akut nllmoodi vaatama läks. Õnneks pääses ehmatusega, aku muidugi pilbasteks.
Ja seetõttu, et hape sealt ei kao, lisataksegi kuivaks jäänud akusse ainult destvett, mitte elektrolüüti. Aga kui hirm ikka suur, võib ju aku panna spetsiaalsesse plastmassist kasti, milliseid on ka ventileeritavaid- põhiliselt veesõidukitel on sellised kasutusel. Mis aku enda vent torusse puutub, siis tavaline vanakooli aku, nagu seal Abeteksi lingil, ei ole sellega varustatud.
Aga põhimõtteliselt võib karta ka magamise ajal lämbumist kui kuudis puudub ventilatsioon ning öösel kogu õhu ära tarvitad.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Moderaatorid: Ivar Kalev
Lehe loomiseks kulus: 0.065 sekundit